Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Az oldalunkon lévő adatokat folyamatosan frissítjük, törekszünk arra, hogy naprakészek legyenek. Szeretnénk felhívni azonban a figyelmet, hogy a  webshopon szereplő termékek adatait, a friss, aktuális információkat és az adott termékre vonatkozó fontos tudnivalókat (adagolás, használati útmutató, javaslatok, ellen-javallatok stb.) minden esetben a termékek csomagolásán találják meg! Kérjük, hogy a termékeken található útmutatókat figyelmesen olvassák el és tartsák be!

Az "Egészség" kategóriában található termékek nem helyettesítik a kiegyensúlyozott, vegyes étrendet és az egészséges életmódot! A termékek önmagukban nem gyógyítanak betegségeket, az orvosi kezelés helyettesítésére nem alkalmasak, de hatékonyan kiegészíthetik az egyes orvosi terápiákat! Betegség esetén használatát beszélje meg kezelőorvosával! Az ajánlott napi fogyasztási mennyiséget ne lépje túl! Ne használja a készítményeket, ha az összetevők bármelyikére érzékeny vagy allergiás! Kisgyermektől elzárva tartandók!

Hogyan kapom meg a rendelt termékeket?

Rendeléskor lehetősége van kiválasztani, hogy milyen szállítási mód a legkényelmesebb Önnek. Kérheti házhozszállítással, ekkor a választott cég - GLS vagy MPL - az Ön által megadott címre szállítja. Továbbá kérheti GLS Csomagpontra is, ezt a megoldást kedvezőbb áron veheti igénybe.

Honnan tudom, mikor érkezik a rendelésem?

A szállítás várható időpontjáról a GLS és az MPL is, előzetesen emailben és/vagy SMS-ben értesítést küld. Általában 3 órás időintervallumot adnak meg.

Ha nem tudom fogadni az árut az értesítésben megadott időpotban, hogyan és kinek jelezhetem?

Az értesítésben megadott telefonszámon jelezheti, vagy az értesítésben megadott csomagszám alapján a megadott online oldalon is jelezheti.

Ha a termék nem tetszik, mit tehetek?

Tekintettel arra, hogy termékeink túlnyomó része zárt palackban, flakonban, tégelyben stb. van, illetve egészségügyi, higiéniai okok miatt ezen termékeket - a hatályos jogszabályok értelmében - nem áll módjában visszaküldeni. (Lásd ÁSZF!)

Egyéb, a fentiekhez nem tartozó termékek esetében kizárólag eredeti, bontatlan és ép csomagolásban, az átvett állapotában (azaz nem használtan) tudja részünkre visszaküldeni. A visszaküldés költségét Önnek kell viselnie. Kizárólag a termék ára kerül visszatérítésre!

Részletesebb információt az elállással és visszaküldésssel kapcsolatban a Vásárlási feltételek menüpontban talál.